Dag 14 - Doen waar we het best in zijn... - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Phoebe Oostveen - WaarBenJij.nu Dag 14 - Doen waar we het best in zijn... - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Phoebe Oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 14 - Doen waar we het best in zijn...

Blijf op de hoogte en volg Phoebe

18 Juli 2016 | Indonesië, Jogjakarta

Planning: zwembad/mall (18/7)

Na alle drukte van afgelopen weken, zijn we toe aan een lekker dagje vakantie vieren: relaxen dus. Sun and shopping, doen waar we het best in zijn! ;-P We hebben ook geluk met het weer, want er is voor de hele week regen voorspelt - maar de zon schijnt gelukkig lekker! We hebben lekker van 9-14 in de zon gelegen, lekker relaxen :-). Na het zonnen zijn we de stad in gegaan naar een luxe mall, volgens onze gids van gister. Nou, dat viel wel een beetje tegen.. Veel nietszeggende winkels. Er zat wel weer een bios in de mall en dus zijn we lekker nóg een keertje naar de film geweest! Voor die €2,40... We zijn naar The Legend of Tarzan geweest. Super heftige film, ik heb echt met snikken zitten huilen.. Leef me altijd iets te veel in in films..

Na de film zijn we terug naar het hotel gegaan en lekker sushi gaan eten! Eindelijk, hadden we al zo lang trek in! Ik zat tijdens het eten vrolijk te vertellen dat ik in Thailand vorig jaar drie keer ziek ben geweest en hier nog helemaal niet! Nou, die had ik dus even af moeten kloppen.... Diezelfde avond begon het al. Ik heb met een legging, T-shirt, lange mouwen T-shirt en een trui aan onder de dekens liggen rillen en ik werd maar niet warm. Ijskoud had ik het. Na een uurtje begon ik ook met overgeven en dit is de hele nacht doorgegaan.. Worst night ever.

Ik denk dat het een combinatie van de felle zo'n in de ochtend was met misschien een verkeerde sushi.. Super stom en vervelend.. Bij deze ook mijn excuses voor de vertraagde verslagen, dit was dus de reden waarom ik even niet online ben geweest..

Liefs!

  • 19 Juli 2016 - 17:30

    Oma Moll:

    Lieve Phoeb, Em en René, wat vervelend Phoeb dat je toch nog ziek werd. Hoop dat het nu weer beter gaat.Bali is mooi hè? Gaan jullie daar ook nog op pad of blijven jullie lekker aan het strand. Opa en ik hebben gisteravond al je reisverslagen gelezen Phoeb, wat prachtig! Of we er zelf bij waren. Opa heeft nog gereageerd op je verslagen. Wat een mooie reis. Echt prachtig dat papa jullie dit heeft laten zien en ervaren, zo belangrijk om je Roots te kennen. Lieverds ga nog lekker genieten van dat mooie eiland. We zijn benieuwd om straks jullie verhalen in het echt te horen. Veel liefs en dikke kus voor jullie drietjes xxx oma en opa Moll

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Phoebe

Actief sinds 09 Juli 2016
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 4503

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

04 Juli 2016 - 29 Juli 2016

Back to the roots

Landen bezocht: