Dag 17 - Exploring Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Phoebe Oostveen - WaarBenJij.nu Dag 17 - Exploring Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Phoebe Oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 17 - Exploring Ubud

Blijf op de hoogte en volg Phoebe

21 Juli 2016 | Indonesië, Ubud

Planning: Seminyak -> Ubud (21/7)

Gelukkig lekker door kunnen slapen en deze ochtend voelde ik me beter. Vandaag staat de reis richting Ubud op de planning! Hebben we heel veel zin. Ubud schijnt echt dé plek van Bali te zijn. Seminyak hebben we inmiddels ook wel gezien, erg toeristisch..

Na het ontbijt hebben we een taxi gepakt richting Ubud en na 1,5 kwamen we aan bij onze homestay. We wisselen het een beetje af en dit was een goedkoper nachtje. Dat was ook wel te zien, maar voor het geld was het hartstikke prima en we zaten midden in het centrum. We hebben meteen scooters gehuurd en zijn rond gaan touren door de stad. Even ergens mie goreng geluncht en daarna een waterval bezocht. Het is heerlijk om op zo'n scooter door de stad te rijden. Je beleeft het op een heel andere manier dan vanuit de auto. Pap vond het wel een beetje eng, omdat hij het gevaar eng vond. Maar als je goed oplet, komt het echt wel goed :-). Bij de waterval kon je zwemmen, maar wij wisten dat natuurlijk weer niet dus hadden onze zwemspullen niet bij ons. Helaas, maar alsnog genoten van de waterval.

Pap kon weer opgelucht adem halen toen we de scooters terug hadden gebracht bij de eigenaar. Op de hotelkamer voelde ik mijn maag weer omdraaien en ben ik weer even gaan liggen. Pap en Em zijn rond gaan lopen en wat gaan eten in de stad. Ik voelde me na twee uurtjes weer wat beter dus ben hen op gaan zoeken. We hebben met z'n drietjes nog even een rondje gelopen door Ubud en zijn toen lekker naar het hotel gegaan. Vlak voordat ik wilde gaan slapen, begon pap over bedbugs... Hij en Em allebei hun slaapzak gepakt en die was ik natuurlijk weer vergeten.. Ik hoop maar dat er niet echt bedbugs zijn......

Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Phoebe

Actief sinds 09 Juli 2016
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 4483

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

04 Juli 2016 - 29 Juli 2016

Back to the roots

Landen bezocht: