Dag 16 - Sunny Seminyak - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Phoebe Oostveen - WaarBenJij.nu Dag 16 - Sunny Seminyak - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Phoebe Oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 16 - Sunny Seminyak

Blijf op de hoogte en volg Phoebe

20 Juli 2016 | Indonesië, Seminyak

Planning: Seminyak (20/7)

Gister avond zijn we vroeg in slaap gevallen en we voelen ons alle drie lekker uitgerust als we wakker worden. Het hotel waar we nu hebben hebben geslapen was prima voor een nachtje, maar er zijn betere opties. Op aanraden van een vriendin van Pien hebben we een ander hotel gevonden en daar gaan we zo snel mogelijk heen wanneer we ons klaar gemaakt hebben. Het is maar tien minuutjes met de taxi.

Onze nieuwe slaapplek is super mooi.. Echt wat je verwacht als je denkt aan overnachten op Bali. Het zijn een soort appartementjes en we hebben twee kamers die aan elkaar verbonden zijn via de badkamer. Een super deluxe badkamer, met regendouche én bad. Heerlijk!!! Na het verkennen van de kamer gaan we lekker even ontbijten in Seminyak. We hebben ontbeten bij een hip tentje met veel keuze. So far, so good!

Na het ontbijten zijn we even gaan omkleden op de kamer en naar net strand geweest. In alle 16 dagen nog geen één keer strand gezien, dus daar zijn we snel naar toe gegaan. Het was tien minuutjes lopen vanaf het hotel. Hier hebben lekker de hele middag gelegen. Helaas was het niet super zonnig, maar wel warm. We zijn ook nog even de zee in gegaan :-).

Savonds weer de stad in gegaan om te eten. Bij een leuk restaurantje wat gegeten, maar ik voelde al vrij snel weer dat het in m'n buik niet helemaal goed ging. Em en pap wilden nog even de stad in, maar ik voelde me echt niet goed. Dus ik heb de taxi naar de kamer terug gepakt en pap en Em kwamen later. Blij dat ik lekker kon liggen, want m'n buik deed weer heel veel zeer. Toen voelde ik weer misselijkheid opkomen en jahoor, weer spugen.. Ik ben maar in bed gaan liggen en hoop dat het morgen over is. Begin het nu wel een beetje zat te worden.. Duurt me veel te lang.

Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Phoebe

Actief sinds 09 Juli 2016
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 4441

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

04 Juli 2016 - 29 Juli 2016

Back to the roots

Landen bezocht: