Dag 15 - On to the next stop - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Phoebe Oostveen - WaarBenJij.nu Dag 15 - On to the next stop - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Phoebe Oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 15 - On to the next stop

Blijf op de hoogte en volg Phoebe

19 Juli 2016 | Indonesië, Seminyak

Planning: Yogyakarta -> Bali (19/7)

Oei, wat wordt ik beroerd wakker. Vannacht geen oog dicht gedaan, om het half uur eruit om te spugen en vervolgens niet in slaap kunnen vallen.. Ik ben echt gebroken. De wekker gaat om 5:30 en pap vraagt of ik wel kan vliegen.. Heb ik een keuze?

Rustig aan probeer ik me een beetje klaar te maken voor de vlucht en ik trek mijn meest comfortabele kleding aan. Voor de zekerheid doe ik ook twee plastic tasjes in mijn tas, voor het geval ik in de auto of het vliegtuig misschien moet spugen.. Ik zal verder de details besparen, maar gelukkig stopt het overgeven vanaf het moment dat we in het vliegtuig stappen :-).

De vlucht is kort, gelukkig maar een uurtje. Ik merk wel dat ik niet topfit ben, letterlijk ieder botje in m'n lichaam doet zeer en ik voel me net een oud wijf dat last heeft van haar rug. Ik kan maar niet lekker zitten. Daarnaast wordt ik ook nogal emotioneel, doordat ik me zo ellendig voel en springen de tranen in m'n ogen als ik aan pap en Em vertel dat ik het haar van de stewardessen zo mooi vind zitten... Oké Phoeb, herpak je.

We hebben natuurlijk nog niks gepland voor Bali, dus we maken in het vliegtuig het plan om eerst naar het Hard Rock Café te gaan en daar even met WiFi het een en ander op te zoeken. Em boekt een hotel dat lekker goedkoop is in Seminyak, want daar hebben we veel goede verhalen over gehoord. Wanneer we twee uur later aankomen in het hotel, valt het een beetje tegen maar voor een nachtje is het prima. Ik ben blij dat ik éindelijk een bed zie, dus ik kruip er snel in. Pap en Em gaan op verkenning door Seminyak.

Twee uurtjes later appt pap me vanuit een restaurantje in de stad of ik mee wil eten. Ik leef al de hele dag op een half bordje Caesar salade en wil het wel proberen. Het liggen (in combinatie met de ibuprofens) heeft me echt goed gedaan. Ik pak de taxi richting de stad en we eten bij een gezellig restaurantje. Het gaat er gelukkig goed in! :-) Helaas is zijn mijn buikklachten nog niet voorbij..

Na het eten pakken we de taxi terug naar het hotel en daar maken we een planning. Welke plekjes willen we naar toe, wat willen we waar zien.. etc. We lezen nog wat en gaan dan lekker slapen. Morgen Seminyak verder verkennen :-).

Liefs!

P.s excuses voor de vertraging!!! Nog niet helemaal beter en druk geweest, maar rest komt er zo snel mogelijk aan!!

  • 22 Juli 2016 - 11:56

    Opa En Oma "Veen":

    Lieve Phoeb, Emily en René,
    Wat naar dat jij je zo belabberd voelt Phoeb. We hopen dat het snel over zal gaan en van alles om je heen kunt genieten.
    Intussen hebben jullie Seminyak ingeruild voor Ubud? Ligt niet direct aan zee. Maar misschien toch wat aangenamer vwb toeristen en lawaai. We hopen dat jullie van alle komende dagen kunnen genieten. Het apartement dat jullie hebben gehuurd ziet er goed uit. Heerlijk om zo dichtbij in het koele water te kunnen duiken.
    Hebben jullie van de trip met de scooters naar de waterval genoten en hebben jullie daar nog gezwommen?
    Wij beleven momenteel ook hele warme dagen met hoge tropische temperaturen. Robin en Mike hebben het wel zwaar met de hitte van circa 30 graden C. Gelukkig is het vandaag de laatste dag en komen naar verwachting met hun medaille naar huis. Moeten zeker een paar dagen even bijkomen.
    Ook wij hebben een beetje last van de hitte, maar we doen alles rustig aan en proberen ons hoofd koel te houden. Buiten onder de zonnescherm is het ook niet uit te houden. De deuren dicht om de huiskamer koel te houden.
    Nou lieverds, alvast dank voor de leuke foto's en we blijven uitkijken naar de verslagen dje we met plezier lezen.

  • 22 Juli 2016 - 12:00

    Opa En Oma "Veen":

    scoostveen@ziggo.nl

  • 22 Juli 2016 - 19:08

    Oma En Opa Moll:

    Wat vervelend dat je nu niet lekker bent en je ziek voelt lieve Phoebe! Hoe gaat het met Emily en Papa hebben die geen last, van die irritante bacteriën?
    Probeer nog een beetje te genieten van je aanwezigheid op Balie, het is zo mooi eiland, en zo bijzonder!
    Hier is het ook intussen tropische temperaturen, bevalt ons wel, wij kunnen er aardig tegen en geeft ons ook een beetje het gevoel dicht bij jullie te zijn!
    Wij hebben al besloten om volgend jaar de Camino de Portugese te gaan lopen! Omi is helemaal om en mist het nu heel erg, ik ook hoor! Het was zo bijzonder, wij zouden het ook graag met jou Phoebe en Emily een keer willen doen lijkt ons te gek met onze kleindochters de Camino te lopen! Maar vooral om Finesterra en Muxia te laten zien! Wie weet wat de toekomst ons nog brengt!
    Lieverds alle drie nog een fijne tijd in Bali, dikke knuffel en liefs Omi en Opi xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Phoebe

Actief sinds 09 Juli 2016
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 4488

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

04 Juli 2016 - 29 Juli 2016

Back to the roots

Landen bezocht: